Obserwatorzy

Translate this blog to your language :)

wtorek, 16 czerwca 2015

Recenzja - zestaw Bioana do skóry mieszanej (olejek + toniki)

Coś dzięki czemu odłożyłam wszystkie kremy na bok :) Z recenzją się wstrzymywałam ok. 2,5 tyg, żeby zobaczyć czy efekt będzie powierzchowny, ale nie był :) Testowałam zestaw do cery mieszanej a ten dla cery normalnej przekazałam jakiś czas temu Oldze (Natalia była uczulona na jeden ziołowy wyciąg). Poniżej recenzja pierwszego zestawu: dla cery mieszanej. Na początku dodam, że używałam zestawu z 2 tonikami (oprócz rumiankowego, który jest wszechstronny, dodatkowo otrzymałam tonik różany). Oryginalnie w skład zestawu wchodzi tonik z czystka, ale jego zapach jest na tyle specyficzny, ze zostałam przy rumianku, który ma dodatkowo właściwości kojące :)

Metoda stosowania i nakładania: olejek jako produkt do mycia twarzy (z masażem), potem wybrany tonik a następnie wklepywałam (jeszcze na mokrą twarz) kilka kropel olejku jako nawilżacza.

O mojej cerze: tłusta w strefie T, normalna na policzkach, intensywnie reaguje krostkami na stres, dym, alkohol, tłuste potrawy, czekoladę itp. i bardzo szybko się świeci, nie lubi też zbyt intensywnej pielęgnacji.

Ogólnie postawiłam na prawdziwość tej recenzji i zastąpiłam produktami te dotychczas używane w codziennej pielęgnacji cery problematycznej: Pharmaceris 5% krem na noc z kwasem migdałowym, Pharmaceris emulsję matująca na dzień, maść punktowa Benzacne 10%, cała seria Ziaji liście manuka, hydrolat oczarowy.




SKŁADY:



Olejek Beauty 30 ml - Simmondsia Chinensis Oil*, Vitis Vinifera Seed Oil*, Cocos Nucifera Oil*, Cannabis Sativa Seed Oil*, Moringa Oleifera Seed Oil*, Oenothera Biennis Oil*, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract*, Canola oil*, Parfum*, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Eugenol**, Citronellol**, Citral**, Isoeugenol**, Benzyl Benzoate**, Coumarin**
Tonik różany 50 ml Parfum (Rosa Damascena flower water, Helichrysum Italicum Flower water)*, Citronellol**, Geraniol**
Tonik rumiankowy 50 ml - Chamomilla Recutita Flower Water*, Limonene**

* certyfikowane organicznie
** naturalne składniki olejków eterycznych


DZIAŁANIE:

Jest to zestaw dla cery mieszanej, więc powinien być bezwzględny dla strefy T i delikatny dla innych stref. Olejek bardzo dobrze spełnia to zadanie, jednocześnie nawilża i zwalcza niedoskonałości, które u mnie pojawiały się bardzo często dotychczas :( Na początku, ze względu na to, że jest to olejek, bałam się, że nie wchłonie się prawidłowo i pozostanie warstwa na skórze, którą będę musiała ściągać wacikiem przed nałożeniem makijażu. Nic bardziej mylnego - moja skóra piła ten olejek jak szalona (używałam 3 kropel na mokrą od toniku twarz) i pozostawała bardzo miękka i widocznie nawodniona (zdjęcie u góry przedstawia moją skórę pół min po aplikacji, po 5 min całkowicie się wchłania :)).

 Zaskoczyło mnie głównie to, że te produkty zastąpiły moją starannie dobraną dotychczasowa pielęgnację. Zauważyłam, w perspektywie czasu, że cera jest troszeczkę gęstsza i dużo lepszej jakości - nie pamiętam kiedy ostatnio coś mi "wyskoczyło" na buzi :) Dodatkowo widzę, że poziome linie na moim czole są trochę gładsze na skutek dużego nawilżenia.

Innym dużym plusem jest przedłużenie trwałości kremów BB oraz podkładów, które wcześniej po prostu "spływały" z mojej skóry, teraz się dzielnie trzymają nawet 8h w klimatyzowanym pomieszczeniu :) Oczywiście nie rezygnuję z dodatkowego matu w postaci pudru ryżowego, ale różnica w ostatecznej trwałości makijażu jest znacząca.

MOJA OPINIA:

Cena zestawu wynosi 195zł + 80zł za różany tonik - jest to dla mnie dużo jak na wydatek na 1 miesiąc stosowania, jednak kiedy odkryłam, że po 2,5 tyg zużyłam jedynie 1/5 opakowań jest to kwota idealnie dopasowana do wydajności i jakości produktu.

Dodatkowo myślę również, że tak już się przyzwyczaiłam do efektów i prostoty tego zestawu, że spróbuję trwale zastąpić nim codzienną pielęgnację :)

PRODUKTY DO NABYCIA TU :)

A Wy jakie macie doświadczenia z typowo naturalnymi olejkami i roślinnymi tonikami? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz